Dodávatežom tovarov a sluieb ponúkaných v e-shope www.zeleziarstvo.sk je Milo Sipták zeleziarstvo.sk so sídlom Predmestská 1611/84, 01001 ilina
Kupujúcim je kadý návtevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril záväznú objednávku. Pre účely zákona, najmä zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebitežom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebitežskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikatežskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umoňuje objednávanie tovarov a sluieb na diažku prostredníctvom elektronického zariadenia.
Tovarom alebo slubou sú vetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu, ktoré je moné objedna (majú uvedenú cenu a táto nie nulová).
Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu, predovetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie, pokiaž je nesporné, e predávajúci komunikuje s kupujúcim alebo ním oprávnenou osobou.
Na vzah medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý vznikol inak ako prostredníctvom elektronických zariadení na diažku a nejedná sa o vzah medzi poskytovatežom sluieb informačnej spoločnosti a príjemcom sluieb informačnej spoločnosti sa tieto veobecné obchodné podmienky uplatnia iba v nevyhnutnom rozsahu, ktorý zodpovedá právnym predpisom a logickému usporiadaniu veci, pokiaž medzi nimi nebolo dohodnuté inak.
Reklamačné podmienky:
Reklamova je moné len tovar, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom spotrebiteža.
Ak kupujúci je spotrebitež (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikatežskej činnosti, zamestnania alebo povolania) na vetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteža a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak si kupujúci objednal pouitú vec a bol o tom kupujúci informovaný, záručná doba je 12 mesiacov. Ak kupujúci nie je spotrebitežom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok a na tieto reklamácie sa nevzahujú tieto reklamačné podmienky.
Záručná doba začína plynú dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne, v deň jeho prevzatia.
Kupujúci je povinný reklamáciu uplatni bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
Zodpovednos za vady sa nevzahuje na vady spôsobené nasledovným uívaním:
k vade dolo mechanickým pokodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na pouívanie,
pouívaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru podža návodu,
zanedbaním starostlivosti a údrby o tovar,
pokodením tovaru nadmerným zaaovaním,
pouívaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, veobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným poruením záručných podmienok.
Zo zodpovednosti za vadysú taktie vyňaté vady, ktoré vznikli pri ivelnej pohrome.
Zodpovednos za vady sa nevzahuje taktie i na bené opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené pouívaním tovaru. Za vadu nie je moné povaova, ako vyplýva u z povahy veci doba jej minimálnej trvanlivosti alebo doba spotreby, ktorá môe by obmedzená na kratí čas. Doba minimálnej trvanlivosti, doba pouitežnosti, doba spotreby alebo obdobná doba je uvedená na tovare ak takémuto označeniu tovar podlieha.
Reklamovaný tovar je potrebné zasla na nau adresu uvedenú niie avak nie na dobierku alebo osobne donies na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabali, aby počas prepravy nedolo k pokodeniu tovaru a odporúčame tovar zasla doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripoji kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a popis vady alebo odporúčame priloi vyplnenýReklamačný formulárhttp://www.eshop.zeleziarstvo.sk/reklamacny-formular/spolu s dokladom o kúpe.. Reklamáciu je vhodné zasla písomne (potou) alebo osobne.
Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa povauje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je moné potvrdenie doruči ihneď, musí sa doruči bez zbytočného odkladu, najneskôr vak spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
Predávajúci je povinný urči spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zloitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyaduje zloité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch mono reklamáciu vybavi aj neskôr. Vybavenie reklamácie vak nesmie by dlhie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpi od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
ak ide o vadu, ktorú mono odstráni, má kupujúci právo, aby táto bola bezodplatne, včas a riadne odstránená, pričom táto vada musí by odstránená bez zbytočného odkladu,
kupujúci môe namiesto odstránenia vady poadova výmenu veci, alebo sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhžadom na cenu tovaru alebo závanos vady,
predávajúci môe namiesto odstránenia vady vymeni vadnú vec za bezvadnú vec, ak to kupujúcemu nespôsobí závané akosti,
ak ide o vadu, ktorú nemono odstráni a ktorá bráni riadnemu pouívaniu veci má kupujúci právo na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy. Také isté právo ma kupujúci v prípade ak síce ide o odstránitežné vady, ak vak kupujúci nemôe pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčí počet vád vec riadne uíva,
ak ide o iné neodstránitežné vady, má kupujúci právo na primeranú zžavu z ceny veci.
Reklamácia sa povauje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie. O výsledku reklamačného konania je spotrebitež informovaný v zákonnej lehote.
Nepokodenie tovaru, resp. neporuenos obalu (podža pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolova pri preberaní tovaru, nakožko sa tovar pri preprave môe pokodi. Odporúčame kupujúcim rozbali tovar a prezrie si ho v prítomnosti dopravcu. Vaím podpisom kuriérovi prehlasujete, e obal je nepokodený.
Tieto reklamačné podmienky sú neoddelitežnou súčasou veobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykožvek meni aj bez predchádzajúceho upozornenia predávajúceho. Kontakt : Milo Sipták zeleziarstvo.sk Predmestská 1611/8401001 ilina tel: 0905420924 zeleziarstvo@zeleziarstvo.sk
Orgán dozoru:
Inpektorát Slovenskej obchodnej inpekcie so sídlom v iline pre ilinský kraj
Pouívame identifikátory cookies, ktoré sú nevyhnutné pre funkčnos webových stránok. Potvrdením pomocou tlačidla Rozumiem súhlasíte s vyuitím i ďalích typov cookies pre tatistické meranie návtevnosti, či prispôsobovanie obsahu a cielení marketing.
Vožbou tlačidla Nastavenia môete sami urči, aké skupiny cookies je moné spracováva v tomto zariadení.
Pouívanie nevyhnutných cookies prebieha vdy, a to v záujme zachovania funkčnosti webovej prezentácie.
Nastavenie ochrany súkromia
V tomto okne môete zvoli kategórie cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Tieto cookies zaisujú bezproblémovú prevádzku internetového obchodu. Umoňujú napríklad vloenie produktov do koíka, objednanie, či prihlásenie do obchodu. Nevyhnutné cookies nemono deaktivova, pretoe by dolo k narueniu správneho fungovania internetového obchodu.
Preferenčné cookies umoňujú, aby si internetový obchod zapamätal informácie, ktoré menia správanie a vzhžad internetového obchodu. Je to napríklad jazyk internetového obchodu.
Analytické nástroje, akými sú napríklad Google analytics môeme sledova, ako internetový obchod pouívate, z akých zdrojov a technológií k nám prichádzate. Na základe týchto údajov môeme internetový obchod neustále vylepova, aby bol pre vás čo najlepí. Vetky údaje sú anonymizované, konkrétnych uívatežov teda identifikova nevieme.
Spoločne s nástrojmi tretích strán môeme zobrazova vami preferované reklamy v partnerských sieach presne podža vaich záujmov. V prípade nesúhlasu je pravdepodobné, e vae záujmy a preferencie nebudú zohžadnené a bude sa vám reklama zobrazova plone.